Sally England hè un artista di fibre americanu chì stà è travaglia in Ojai, in California. Cresciendu in u Midwest, hà guadagnatu un bacheloru in arti media da l'Università Statale di Grand Canyon in Michigan è dopu un master in Artigianatu applicatu è cuncepimentu in Pacific Northwest Art Institute in Portland.
Mentre frequentava a scola di graduatu in u 2011, hè stata ispirata per apprufundisce in a scultura soffice è hà cuminciatu à esplorà una nova forma di macramè.
Ispirata da a ricchezza di elementi architettonici è da a perfezione di a forma in natura, hà adupratu una corda di cotone grezza per creà opere di macramè à grande scala in un stile mudernu, chì hà purtatu à a rinascita di Macrame in l'ultimi anni è hà ispiratu parechje persone à amparà o ritruvà u mistieru di maglia.
"Portemu panni, dormimu cuparti di coperte, è a nostra vita d'ogni ghjornu hè circundata da sti tessili chì sò fatti di fibra. E mo opere d'arte in fibra anu ancu una sensazione dolce cum'è tessili, dendu un sensu di cunfortu è di calma. Quandu si mette a mo travaglia in una stanza, l'impattu pò esse tamantu, dà à u spaziu una atmosfera unica è calda ", dice Sally England.
E so installazioni di fibre è e so tende sò state esposte in mostre in i Stati Uniti è in altrò, è sò state publicate in numerose publicazioni elettroniche è stampate. In 2016, hà tenutu a so prima mostra personale, "New Director", à u Grand Rapids Museum of Fine Arts.
Se site interessatu à i prudutti sopra, cuntattate cun noi.
Tempu di posta: Dic-02-2020